Aangesloten fokkers

Alle aangesloten fokkers van de DCCA zijn professionals die zich richten op het fokken van gezonde en sociale honden, en zetten zich af tegen misstanden in de branche, werken aan continuïteit door de gezondheid van de pups en ouder dieren voorop te zetten. En zijn tevens in het bezit van een officieel kennel registratie nummer afgegeven door De Raad Van Beheer of voor Belgie Koninklijke Maatschappij St. Hubertus

Hieronder volgt een lijst met bij de vereniging aangesloten fokkers.

De aangesloten fokkers zijn allen in bezit van een door De Raad Van Beheer of Koninklijke Maatschappij St. Hubertus afgegeven kennel licentie en verplicht zich te houden aan het fokreglement van de vereniging en overkoepelende organisaties De Raad Van Beheer of Koninklijke Maatschappij St. Hubertus.

Daarnaast is het bevorderen van het contact tussen de aangesloten fokkers onderling en liefhebbers van de Cane Corso Italiano een belangrijk aandachtspunt binnen onze organisatie.

Valle del Futuro

(Hongarije)
www.earthangelskennel.com

Fokkersoverleg

Fokkers zijn voor onze vereniging zeer waardevol.
Veel fokkers hebben een heel uitgesproken mening over dingen waar u wellicht zelf nooit aan zou denken.

Daarom komen ze een aantal keren per jaar bij elkaar om - laten we zeggen - de klokken gelijk te zetten.
Daar komen soms mooie en onverwachte dingen uit voort.
Op deze manier stimuleren wij de onderlinge samenwerking tussen fokkers op een positieve en informatieve manier.

Fokkers dienen zich te houden aan het verenigings- fokreglement.
Dit reglement is openbaar gepubliceerd op de website.

Indien een aangesloten fokker zich niet houdt aan de regels als vastgelegd in het VFR zal het bestuur besluiten het lid gedurende een periode van twee jaren het lidmaatschap te ontzeggen.
Bij een overtreding wordt altijd de naam van betreffende fokker en de overtreding in het verenigingsorgaan en op de website gepubliceerd!

Dutch Cane Corso Association

Vereniging van én voor liefhebbers
van de Cane Corso Italiano

info@canecorsovereniging.nl